Rabisasell Kızıma bir türlü isimde karar veremiyorum Asel kesin ama ben bir isim daha olsun istiyorum 2. İsim öneriniz de varsa olur ☺️
Didi06 Rabisasell Asel Lina, Asel Mina ikilileri çok var. Baydı artık. Yade güzel bence. 🌸 Asel Yade diyorum o yüzden
Rabisasell BelisinAnnesi ay bende söylüyorum ama eşim taktı kesinlikle değiştirmek istemiyor Asel i 😂