Arkadaşlar nolur yardımcı olur musunuz.gecen hafta post açmıştım doktor 6 haftalık bebeğime 3 haftalık demişti.kese vardı ama bebek yoktu.bende diyordum hep nasıl 3 haftalık bebek mi olur 4 haftalıkken testte görünüyor 3 haftalık bebek ultrasonda görünmez diyordum kendimce.ve dayanamadım 1 hafta sonunda yani bugün aynı doktora tekrar gittim doktor bana kese var ve yaklaşık 7 haftalık dedi ama ucinde bebek görünmüyor dedi.bende boş gebelik değildir inşallah dedim oda inşallah dediğin gibi olur ama bebek yok kese var ama bebek yok dedi kese 25 mm miş ama içinde bebek yok doktor bjs gebeilkten şüphe ediyor 1 hafta sonra tekrar gidicem ama çok korkuyorum.bos gebeilk geçirenler varsa nolur belirtisi falan nedir yazar mı?bide nasıl anlarım boş gebelik olduğunu bilir yardım edin boş gebilk ihtimali var mı 7 haftalık olup bebeği görmeyip sonradan görenler ol dumu😭😭😭