Selcann Portakalgeliyor göğüs kremi göğüs pedi falan lansinoh kullanmistim kızımda cok cok iyi geldi en iyileri göğüs pedi özellikle cok iyi başka markalar kullanmistim memnun kalmadım. Yine aynılarını düşünüyorum
Portakalgeliyor Selcann bakalım bende pedi ve saklama poşeti lansinoh alayım diyordum ama herhangi bir markada olur diye düşünürken öneminin daha fazla oldığunu farkettim 🙈🌺🙏🏻
Aynur-13 Tugce11 onun içinde sütü sürmek gerektiğini zaten doğru bi biçimde emzirirsej yara olmicağını söylemişti ebem
Tugce11 Aynur-13 yok ya her şekilde oluyor bence. Dediklerini yaptım ben çok uğraştım yara olmasın diye ama yine de oldu ağlaya ağlaya emzirdim
Ays0 Portakalgeliyor göğüs pedi olarak e bebek markası baby&me aldım Göğüs ucu kremi lansinoh Saklama poşeti olarak bir kaç tane lansinoh var elimde bir de indirimdeydi kraft markasını aldım ama sanırım bir lansinoh etmeyecek gibi duruyor Pompa olarak da lansinoh manuel aldım gerek görürsem elektrikli alacağım indirim vardı hiç yoktan iyidir diyerek almıştım 😂
Portakalgeliyor Ays0 😂😂 bende kiwiyi öyle aldım göğüs kremi 45 tl buldum öyle aldım işte diğerlerini halledeyim dedim bir an önce 😂 herşey zamlanıyor yaa
Redpepper Göğüs pedi baby me, göğüs kremi almadım gümüş kapak aldım, pompa lansinoh elektrikli alacağım, süt saklama poşeti de trendyolda bi markaydı hatırlamıyorum ama 60lısı 30 liramı neydi