nboran Merhaba hanımlar, 38+0 da çatı muayenesi oldum, rahimde yumuşama vardı fakat bebek henüz kanala girmemiş dedi doktorum. Regl ağrısı gibi düzensiz sancıları var, bebek kanala girmeden rahimde açılma söz konusu olur mu acaba?
Maviss__ nboran açılma olmaz canım bebeğin baskı uygulaması lazım ama üzülme banada doktorum dönmedi çok tembel biraz hareket et dedi 39+3de hem açılmam oldu hemde oğlum aniden döndü
gzybkgl Mom789 walla oğlumda baskı hissetmiştim kanala girdiğinde. Şuan 38+4 kanala girmiş ama baskı falan hissetmiyorum. 1 saatte 1 falan yalancı sancı giriyor sadece. Kilosu da 3440 doktor bu hafta kanaman suyun gelebilir dedi beklemedeyiz 😂
nboran Maviss__ bebişi 30. Haftadan beri bal geliş pozisyon da bekliyor ama aşağı inmedi bir türlü yarın kontrolüm var inşallah açılma az da olsa olmuştur sona yaklaştıkça günler zor geçiyor
Mom789 gzybkgl oy masallah hadi hayırlısıyla al insallah kucağına 🥰 bende ara ara genital bölgede hissediyorum ama hala göğsümün altinda ayaklarımi var nesi varsa orayı ittiriyor karnım ağrıyor arada, sanci manci yok olsada nasil.bisey bilmiyorum 😂