Kızlar merhaba fsh değerim 12. Ayda 8 çıkmıştı 2 ayda bir hormon testi verdim sırayla 9.50 10.40 oldu en son 13.44 çıktı çok canım sıkıldı giderek arttı doktorlar yumurtalık takibi yapacaz dediler stresten olabilir mi yoksa sorun mu var yardımcı olur musunuz 😔🙏🏻🙏🏻🙏🏻