tazeaane Anneler selaaam 😀 Yarın için doğuma giricek olanlarla bir ara konuşmuştuk. Saatleriniz kaç? Heyecan var mı? Eksiğiniz var mı? Hangi şehirde hangi hastahanede doğum yapıcaksınız belki aynı hastahanede denk geliriz 😊 Gelin birlikte yarına hazırlanalım 🤦♀️ Biz bu arada yarın 38+5 oluyoruz ve hanımefendi ters olduğu için mecbur sezeryan olucam. Ankara Medical Parkta doğum yapıcam 😀🌸
nboran Bende bugün 38+5 oldum, yarın kontrolüm carnormal doğum bekleniyor şimdilik, inşallah banada bir an evvel doğurmak nasip olur😇