Prensslerimm Kubrakrks valla ağla ağla içim çıktı doğdun istiyorum artık çok sıkıldım 39+3 olduk bizde
Deletedmom206 Kubrakrks bugün 39 haftam kontrelim vardi doktorum haftaya cuma yanı 39+6 gel son kontrele daha beklememize gerek Yok dedi büyük ihtimal cumartesi yarışımı yapicak
Kubrakrks Kiz bebekleri erken dogar diyorlar ama beklemedeyiz hayırlısıyla kucagimiza alalım bebisleri kizlar birbirmizi dua edelim inşallah 😊
Sevda2018 Ozay maşallah benimde kız 31 haftadayız bu sıcakta dayanamıyorum 41 hafta tebrik ederim sizi gercekten
Deletedmom206 Kubrakrks evet normal Doğum 🤰 şuan herşeyim normal bugün nts girdim sifir sanci çikti çati bakmiyor benim doktorum yatış yapica hastaneye ebe bakicak sadece
dilek1 Deletedmom206 aynıyız sizinle banada çatı muayenesi yapılmicak 39+5 haftalık olduk inşallah normal doğumumuz olur 🤲🏻❤️
dilek1 Kubrakrks bizde 39+5 olduk ama daha birşey yok çok heyecanlıyım çok korkuyorum karışık duygular içindeyim 😔 bi an önce gelsin istiyorum kızım
Guzelyuvam kızlar yerleri siliyorum en az 5 bin adım atıyorum hurma yiyorum ama gelmeyince gelmiyo bugün rahmimde çok baskı var umarım kanala iniyodur 🤗
Kubra3458 Guzelyuvam Valla dediğiniz gibi olmayınca olmuyor.Bana herkes sen kesin erken doğuracaksın çok aktifsin dedi de ne oldu,Onca yürüdüğüm yol,yaptığım spor,yediğim hurma nerde😅Nasipten öteye yol yok