hava123 benim ilk gebeliğim ailede olmadığı halde ikiz gebelik. Aşamalar da çok endişeliyim en ufak ağrımda deli oluyorum evde ya birsey olursa diye 🤷🏼♀️ hem kendi doktorum hem perinatolojiyle takip ediliyorum 16 haftalığım tek gebelikte ki 16 haftaliklar deli gibi iş yapip geziyor ben 1 gün iş yapsam gezsem 1 hafta yatmak zorunda kalıyorum ağrıdan 🤦🏼♀️ ikiz gebelik daha da sorumluluk fedakârlik istiyormuş ayrıcalıklı hissediyorum kendi mi 😊