erseerse Selam kızlar. 2.hamileliğim 12.haftadayım kilo almadım ama malesef bacaklarımda çatlak değil selülit oluşmaya başladı. Ne yapmam lazım acaba başına gelen var mı önerisi olan? Şimdiden teşekkürler
Pelinbyrktrlr erseerse hamilelikte selülit artan östrojen hormonu etkisiyle oluşuyor. 30 yaşındayım gram selülit im yoktu şu an üst bacaklarımın önünde selülit oluşmaya başladı. 30 haftalık gebeyim. Selülit giderici yağ ve gerçek at kılı fırçası ile masaja başlayacağım doğumdan hemen sonra çünkü gerçekten selülitten nefret ediyorum 🙄
erseerse Annecibebekler evet güzel arkadaşım önemli olan o ama belki doğuma kadar bir yolu vardır sonradan kalıcı olabilir diye korktum 😊
Annecibebekler nanna öncesinde de yapan biriyseniz işe yaramayacağını söyleyebilirim🙃 en azından benim için öyle oldu
Cordymordy Aynen bende de aynısı oldu rezalet bir durumdayım. Vücut yağ depolarmış bebek için, doğumdan sonra geçiyor diyor tecrübeli anneler ama bilemiyorum🤷🏼♀️
Cordymordy Medinekk internette de araştırdım. Benden önce hamilelik yaşayanlara da sordum emzirmeyle geçiyor diyorlar. Öyle olacağını umuyorum haftaya doğum var kısmetse göreceğiz bakalım zamanla 😁
erseerse Pelinbyrktrlr aynen öyle 1 haftada birden oldu. Dönüp durup bakıyorum gerçek mi diye gerçek yani. Çok kilo aldım sandım ama öyle de değil. Daha yolun başı inşallah hemen geçer gider 😏