mavi2021 Hanımlar 35+2 ıkızlere gebeyım son bı haftadır sureklı ishalim gıdıyor acaba neden bıde karnım sureklı kaşınıyor ıc bacak agrısıda var baya
Reyhan4564 mavi2021 Peki senin doguma ne zaman dediler ikiz olduğu için zorunlu sezeryan olucam doktor 36.haftada alırız dedi bakalım yarın kontrolüm meraktayim🤔
Merveyzc1661 mavi2021 bende 34+2yim bugün bende önce biraz ağrı sonra ishal başladı bende burda bekliyim yrın kontrolüm var sorarım doktora
Reyhan4564 Merhaba bende 34+6 ikizlere hamileyim kaşıntı bende de var göbek büyüyüp gerildiginden sanırım doğum belirtisiyle alakası olcagini sanmıyorum
Uerdem Gktrkzbn2020 karin sertlesmesi iyi değil cok canim kontrole gittiğinde söyle doktoruna haftan cok erken
mavi2021 Reyhan4564 benım de ılk gebelık olduğu ıcın sezaryen dedıler rısklı olur dedıler ondan valla şuan tam bı tarıh vermedıler pazartesı kontrolüm var bakalım 🤔 37/38 görmek ısterım