PelinK ben alıp giydim cnm madre bebekten ama cok begendım sabahlıyorsa vardı doğumda iyi oldu
üst giydirdiler alt kanama takıbı yapıldığı için bez oluyor ayağa kaldırırkende baya sokulmuş oluyor ben hiç zorluk yaşamadım leke vs kan olmadı mis gibiydı çıkarken normal giyinilmeli geldım