dilaraRecep benimde bugün kontrolüm vardı, belimde de sürekli ağrı vardı nst de de sancı çıktı,1 cm açıklığım varmış, eve gönderildim, hala daha sancılarım devam ediyor ama dayanılmayacak gibi değil, ne zaman gelir prensesim bende merak ediyorum 🤷🏽♀️