Ebru67 12 haftalığım.Bugun doktora gittim 2 li test icin ultorsanda rahim boyunun kısa.oldgunu ve progestan başlattı.Boyu 33cm daha fazla olması lazımmış sanirim.Basina böyle birsey gelen var mı?
Mom72626 Ebru67 evet Progestan ben doğuma kadar kullanmıştım. Şimdi de de oğlumda sabah öğle akşam kullanıyorum fitil. Yarında serklaj olacağım