Kızlar 15 gün önce ameliyat oldum ağrım filan yoktu şükür ama bu sadah ameliyatın sol tarafında tam bitiş yerinde elimle dokununca bilye gibi şişlik var içinde 5 gün önce kontrole gittin doktor gayet iyi enfeksiyon felan yok demişti ve şuan sadece o şişliği olduğu yerde hafif sızıntı gibi girip çıkıyor başına gelen oldumu