37+5′teki muayenemde hiç açılma yok dendi. Bebeğin pozisyonu da şu an için sezaryene daha uygun. Gönlüm de sezaryenden yana ama açılma olması ihtimalinde suniyi de denemek istiyorum. Ağrım da sancım da yok. Sağlıkla gelsin de doğum şekli 2. Planda kalıyor benim için. Sizlere sorum son 10 günde açılmanız arttı mı? Bir şeyler için geciktim mi bilmiyorum☺️ Önerilere açığım🤗