Kan hastalığım var her hafta kan nakli alıyorum zaten hayati riskim var bide gebelik zehirlenmesi başladı böbrekler protein kaçırıyor bebeğin gelişimi yavaşladı filan bugün takipli olduğum araştırma hastanesi Doğumda seni kaybedebiliriz dedi en kapsamlı hastaneye gitmemi istiyorlardı 2 yasında kızım var onu bırakıp uzağa gitmemek icin kabul etmedim eve gelince doktorlar beni aradı yapma etme hayati riskin var diye kaç doktor aradı artık yapıcak bişey kalmadı nolur dua edin en azından bi ay dayansın çok korkuyorum