Öncelikle herkese merhaba kızlarr sonunda bende buradan mezun oldum (uzun yazdım kızlar sıkılacaklar okumasın)😂😂 İnşAllah Allah hepinize bebeklerinize sağlıcakla kavuşmayı nasip eder 🤲🏻🥰 evet kızlar gelelim hikayemize ben isteğe bağlı spinal sezaryen oldum tam 38+6 da bebeğime kavuştum ilk olarak sabah 9 da yatışım yapıldı daha sonra bana damar yolu felan açtılar sonra 10 da iki tane çok tatlı hemşire beni almaya geldi ameliyathaneye girince beni bir korku sardı soğuk ve garip bi ortamdı daha sonra anestezi uzmanı belden bana iki tane iğne yaptı ben acısını gözümde çok abarttığım için iğneyi sokunca irkildim bir yandan da hemşire beni sıkıca tutuyordu daha sonra ikinciyi yaptı asla abartıldığı gibi değil kızlar gerçekten korkmayın iğneden daha sonra doktorum geldi ve sadece 4 5 dakikadan bile az bir süre içinde bebeğimi çıkardı karnıma bastırdılar bebek çıkarken hissettim ama asla acı olmadı doktor bana bebeğimi gösterdi ve beni bir ağlama tuttu onun ilk ağlayış anına şahit olmak çok güzeldi daha sonra 5 dakikada işlem bitti ve beni çıkardılar 4 5 saate uyuşukluğum geçti ilk ayağa kalkmaktan çok korkuyordum ama oda asla abartıldığı gibi değil evet acı oluyor ama dayanılmayacak gibi değil uyuşukluk geçince sondayı çıkardılar(sondayı ameliyathanede uyuşunca taktılar) onuda anlık bi hissetim geçti ama bebeğinizi ilk gördüğünüz an bütün acılar gidiyor gerçekten şuan 3.gününümüzdeyiz ve herşey çok güzel öyle bir ağrım yok sadece göğüs ucu yaralarım oldu beni çok zorluyor emzirmek ama pes etmiyorum dayanmaya çalışıyorum merak ettiklerinizi sorabilirsiniz kızlar inşAllah hepiniz bebeklerinize sağlıkla kavuşursunuz 🤲🏻💝🤱🏻