Ben iki kere oldum belden iğne işe sezaryan 3. Yü de 22 sinde olacağım bir şey hissetmiyorsun bebeğini dünyaya geldiğini görüyorsun uyuşmuş olduğun için bebeği rahat tutuyorsun 5 saat bacakların uyuşmuş oluyor 5 saatten sonra hemşireler seni ayağa kaldırıyor kalkarken sakın yere bakma başın döner yukarıya doğru bak