Kizlar hamile kaldığım zamandan beri şuan (23+1im) akıntım oluyor
Aşırı değil ama hergun iç camasurumu değiştirmek zorunda kalıyorum
Sizde aynı sorunu yaşıyor musunuz
Doktoruma sordum enfeksiyon olablr mi acaba diye eğer aşırı akintin yoksa sorun yok,hamilelikte akıntı normal bir şey dedi
Gene de merak ettm acaba sizler de bu sorunu yasuyir musunuz