Bbcln2913 Kızlar en son kontrole gittiğimde her şey yolundaydı bebek baş gelişti. Nedense bu gün hareket ettiğinde sanki ayakları aşağıda ve bağırsaklarıma baskı yapıyormuş gibi hissediyorum böyle bir şey mümkün mü dönmüş olabilir mi?
Naz_01 Bbcln2913 belki kafasıdır baskı yapan .benimkinin de başı aşağıda çok baskı yapıyor her an çıkacak gibi
aslannaz21 Bbcln2913 canm daha doner merak etme benim 34.cü haftada kol gelisti resmen koluyla geliyodu cok met usgde gorduk 37de bas asagi donmustu 39+4hala bas asagi ama kanala girmems😖bol bol yuru dedi gunde 2kere 1er saat yuruyorm şu anda yuruyisteyim acilmqm olsun diye sabci var acilma yok
Bbcln2913 Beyzan 27 haftalık diye gitmiştim ama geç döllenmeydi ultrasonda 29 haftalık çıktı yani gününü yakalamıştı şimdi 30 haftalığım.
Beyzan Bbcln2913 daha vaktiniz varmış şimdi makat geliş olmuş olsa bile geri baş geliş olmak için zamanı var hiç korkmayın 🙂
Naz_01 Bbcln2913 geceleri hiç şakasız 8kez çıkıyorumdur.gündüzleri de hareket ettikçe tuvaletim geliyor.bazen lavaboya sandalye koyup oturasım geliyor
Bbcln2913 Beyzan sürekli tuvalete gidiyorum ve hareketlerini hep aşağıda ve az hissediyorum bu yüzden endişelendim
Beyzan Bbcln2913 yavaş yavaş aşağı iniyor olabilir hatta makat geliş dönse sizin rahatlamanız gerekir ama baş aşağı olduğu için daha çok altta baskı hissediyorsunuz.
Bbcln2913 Beyzan inşallah öyledir kanamam olmadığı ya da suyum gelmediği sürece endişe etmemeliyim dimi?
Beyzan Bbcln2913 evet sorun yoktur Allah in izniyle bol su için bir de hareketlerine bakin siz bilirsiniz zaten hangi zamanlarda hareketli eğer bir farklılık olursa dinlenir takip edersiniz.
Bbcln2913 aslannaz21 canım daha dönüp dönmediğini bilmiyorum sadece aşağıda hissettiğim ve sık tuvalete gittiğim için böyle bir ihtimal var mı diye sormak istemiştim