Kızçeler merhaba 24+4 haftaşık hamileyim ilk hamileliğim yarın randevum var hem muayene hem şeker yüklemesini de yaptırmayı düşünüyorum açıkcası zararlı olan bir şeyi doktorlar neden yapsın ki? Benim gibi düşünen var mı? Bir de aç karnına gidiyoruz ya benim aç karnına kan ilacım var sabah akşam ama şimdi kan ilacını içsem mi yine aç karnına tecrübesi olan var mı? Ya da başka dikkat etmem gereken bir şey var mı?