Busss_ Kızlar merhabalar son 3 4 gündür sıvı alamıyorum şu içiyorum çıkarıyorum çay içiyorum midem bulanıyor şuyu çok seviyordum içine elma falan koydum yine içemedim siz de böyle bir sorunla karşılaştıniz mi ne yapmam lazım çok değişik 😀
Rosanna Busss_ ben de normalde su içemeyen bi insanım.bu yüzden hep kabızlık yaşıyordum.Hamilelikte kabız olmaktan çok korktuğum için Zar zor 3 litre içmeye başladım ama yine kabızım :) Aklıma gelen başıma geldi.Büyük cam şişe edinin içine limon elma falan atarak içmeye alışın.Hep yanıbaşınızda olsun şişe
Aydan20 Busss_ bugün bende aynı postu açtım, çok kötü bişey, suyu içdiyim gibi hayat karalıyor sanki, çıkarmasam ölücem gibi hissediyorum, hatta aklıma su geldiğinde bile fena oluyorum. Hamileliye kadar günde 3 litre su içen biriydim(
Demojna Busss_ ne içebiliyorsan onu iç demişti dr bana o haftalarda, dilime su değse kusuyordum. Serum taktır bebekten endişe edersen, genelde bişey olmuyor o haftalarda bebek daha minicik olduğundan
Annesininbitanesi1 Busss_ ben 12 haftalık hala midem okadar çok bulanıyor ki sudan ben yoğurt çorbası ve sürekli meyve suyu içiyorum yarın tekrar söyleyeceğim doktoruma durumu çözüm buluruz dedi 😞
Busss_ Rosanna öyle yapıyorum normalde çok içerim şimdi bir yudum içiyorum onu bile kusuyorum malesef :( elmalı tarçınlı şu yaptım o da öyle yaptı iki yudum içtim çıkardım bakalım hayırlısı geçecek elbet
Demojna Rosanna günde enfazla 3 hurma, ve yiyebildiğin kadar ceviz dene… şuruptan bile daha etkili oldu bende
Rosanna Busss_ Bulantılı gebeliklerde öyle oluyor demek ki.Ben mide bulantısı ve kusma yaşamadığım için anlamayabilirim.Dilerim rahat gebeliğe geçiş yaparsınız bir an önce
Gokcecicekk Canım cam şişelerdeki su alıp iç.9 haftalığım çaydan tiksindim sudan da öyle.dün çok kötüydüm ne yediysem ne içtiysem çıkardım dün gece. Ağlıyacaktım.doktorumun söylemesi ile mide bulantısı bulantısı hapını 2 adet alıp içtim.bugün şükürler olsun çok iyiyim birşeyler yiyebildim.ama tabi koku mide bulantım az da olsa devam ediyor.bence doktorunu söyle onun fikrini al.birde ben çalışıyorum çok zor günler gerçekten..:(
Demojna Rosanna evet evet yazmayı unutmuşum 🙈 günlerce kabız gezip doktorun verdiği duphalac denen şurubu içince rezil bir karın ağrısı ve ishal çekiyordum. Cevizle hurma benimkini düzeltti zaten kusmalar bitip de su içebilmeye başlayınca düzene giriyor, bir düzene girdi mi sonra hurma ceviz yemesem bile aşırı kabız olmadım
Rosanna Demojna Ya işte ben 3 litre su içiyorum yine oluyor bende :( incir kayısı erik vs herşeyi yiyorum.Hurmayı da denicem teşekkürler 🌿
Demojna Rosanna hurmayı çok yemeyin ama en fazla üç cevizi de ben bir avuç kadar yiyorum bir günde. İnşallah şifa olur size de
poyrazinannesi3547 Rosanna hurma doğuma yakın yenilmesi gerekir doğumu kolaylaştrır diye biliyorum riskli olablr ben 8 haftalık hamileyim yemiyorum siz bi araştrn iyice Allah korusun
Rosanna poyrazinannesi3547 Bazı Doktorlar gün de iki adet yenebilir diyor.ben yemedim hiç şimdiye kadar.Ama gidince soracağım yine de
heyecanlibekleyiss Kardeş benimde tam tersi. Cildiyeye gidiyordum 6 yıl önce doktorum günde 3 lt su tüketmemi söylemişti ozamanlar alıştırmıştım kendimi litrelik cam şişe kullanarak. Nasıl alıştıysam şimdi gece bile su içmeye kalkıyorum. Ne kadar içersem içeyim doymuyorum. Bugün yine 5 lt içmişimdir tuvalete gidip geliyorum her dakika…Ama içmedende yapamıyorum😞
poyrazinannesi3547 Rosanna Aynen sorun daha iyi olur dün kaynanam hurma verdi al ye diye yok dedim yemem ilk aylar zararlı diye biliyorum
Rosanna poyrazinannesi3547 Evet en azından ilk 3 ay yenmese iyi olur.sonra da günde 1, 2 tane yeniyor.Sormadan yememek daha iyi her zaman
Hafizeplt poyrazinannesi3547 hurma bende seviyorum doktorum atıştırmalık yap deyince hurma yiyorum dedim hurma rahim kaslarının açılmasına neden oluyomuş geliba erken doğuma sebep olabiliyomuş son haftalara gelmedikçe pek tüketilmemesi gerekiyomuş