Karahisarmervr Merhabalar ben Zeytinburnu’nda oturuyorum . Sante plus hastaneye giden var mı ? Tavsiye eder misiniz ?
Mavi34 Karahisarmervr bir arkadaşım orda doğum yapacak 2 kez muayne ve nst oldu 1 ay kaldı doğumuna ismini bilmem doktorun ama 2farklı doktor ikiside iyi demişti
Baharxxx Çok kötü bı hastane orda doğum yaptım ama sağ salim evime geldiğine şükrediyorum .hiç tavsiye etmem Avrasya ordan daha iyi