Teacherr Kızlar 30 mayısta sezeryan oldum. Korseyi ne zaman kullanmaya başlamalıyız. Az da olsa göbek kaldı ve sarkık duruyor. 🤦🏻♀️😔
Mom72626 Teacherr 10 gün sonra çok sıkmayacak şekilde kullanabilirsiniz. Tülbent varsa onu bağlayın şimdiden. Çok sıkmayacak şekilde sarın
_merveksk Bende bekliyorum burada 2 hafta sonra sezeryan doğum yapicam bende merak ediyorum korse nezaman takiliyor☺😊