Merhaba güzel anneler. 25+1 haftadayım. Bebeğimi dünden beri çook aşağıda hissediyorum. Şöyle söyliyim rahmimde tam orda hareketlerini hissediyorm pıt pıt atıyor. Normalde göbek deliğimn altında vs hisserdim. Bu kadar aşağıda olması normal mi ya? Doktoruma yazdım cevap gelene kadar buraya da yazmak istedim aynı durumu yaşayan var mı