acemianne78 Öğleden sonra kızım çok istediği için markete gittik aman gitmez olaydım az kalsın bayılıyordum gözlerim karardı çok fena oldum yürüyemedim bile oturdum kaldırıma kaldım sonra sağlık ocağına gittim güç bela şeker 68 olmuş ne yapacam anlamadım 😔
Nilaylks acemianne78 geçmiş olsun benim de 62 falan çıktığı oldu doktorum üç ana öğün üç ara öğün olarak beslenmemi hiç aç kalmamam gerektiğini söyledi her zaman yanımda çikolata bulundurdum olası bir durumda biraz olsun idare etsin diye
acemianne78 Nilaylks çok sağol ne yapacağımı şaşırdım birden çok şükür markette komşu ile denk geldik de yalnız başıma yığılıp kalmadım bir yerde ☹️
Nilaylks acemianne78 çok kötü bir durum aile hekimine kan vermeye aç gittiğim zamanlar çok korkardım yanıma ekmek arası bir şeyler alırdım kan vermeden falan olursa o günü gözden çıkarırdım ya da kan verince hemen yerdim ki bir yerlere düşüp kalmayım diye o yüzden zaten doktorlar sık sık yiyin diyor bu duruma tekrar geçmiş olsun