Ben de bu sabah oldum, gitmeden önce araştırmıştım hareketlerde azalma olabiliyormuş. Sanırım ilaç biraz uyku ve gevşeme yapıyormuş minnoşlarda. Ama bebekten bebeğe değişiyor sanırım bizimkinde olmadı azalma, biraz takip edin sonra doktorunuza bir danışın isterseniz.