Nzlykp Sevgili anneler covid geçirdiniz mi , geçirdiyseniz nasil bir süreçti , ne kadar sürdü , öksürüğünüz oldu mu
Cansu_okan Ben daha bir aylık hamileydim kovit geçirdim hiçbir belirtisi yoktu sadece burun tıkanıklığı vardı ve koku alamıyordum öksürük yoktu
MerveeMS Bende 4 aylıkken kovid oldum tat koku gitmişti vücut ağrısı halsizlik vardı ağrı kesici dahi almadım bol bol su sebze meyve ve istirahat ile çok rahat geçirdim. Karantina nın son 4 5 günü bahar temizliği yaptım
Cansuufyucee 6 aylık hamileydim olduğumda ateş koku kaybı halsizlik oldu 1 2 kez acile gitmek zorunda kaldım onun dışında kolay geçirdim şükür hala kan sulandırıcı kullanmaya devam ediyorum ama
Cansuufyucee Nzlykp parol serum olarak takıldı sıvı takviyesi olması için nst ye bağladılar her ihtimale karşı yatıralım dediler ben kabul etmedim covid servisine yatiracaklari için
Cansuufyucee Nzlykp yani yatmak çok iyi değil bence de çok kötü değilsen ama çok ağrın varsa parol iç evde baya bir rahatlatiyor ben 10 gün boyunca içtim sanırım baya da iyi gelmişti ekstra vitamin al bol bol meyve ye inşallah geçer 🙏🏻
Nzlykp Cansuufyucee ağrılarım bugün geçti çok şükür ama bugünde oksurugum var çok ağrı çektim kaç gündür ama baya hafifledi bende meyve , su sıvı çok tukettim