071321 ben subat ayinda dogum yaptim hastane cok iyiydi temizlik yapildi duzenli olarak yemekleri hic iyi degildi ama benm icin sorun olmadi. ozellikle dogumun oldugu gece nobetci hemsireler harikaydi Allah onlardan razi olsun ama ertesi sabah yerlerine gelen hemsireler berbatti. Cocuk doktoruda berbatti Dogumdan sonra çıkacağız ancak gelebildi beyfendi kontrol etmedi bile hmm tamam dedi gitti 5 gun sonraya bana randevu alip gelin dedi. Gitmedim tabi ki.