Aysenur_2 selam,maalesef şehir hastanesinde bi doktor övüyorlar daha doğrusu devlet hastanelerinde, herkes ona sıra alıyor, kalabalıktan doktor ilgilenemiyor ki. Hüseyin Oğuz hoca gibi. Kapısı sürekli dolu kimse memnun değil ama herkes takıntılı bi biçimde inatla o doktora gitmek istiyorlar. Bence iletişim önemli çünkü hamilelikte insan çok hassaslaşıyor. O yüzden doktor seçimi önemli bence. Çok iyi doktorlarımız var, ama özeldeki gibi uzun uzun muayene etmiyorlar tabi ki. Genel kontrol bi sorun var mı hoşçakal 🙈 şehirde Ayşe hocadayım, Ümit Batıkent’te Murat hocaya gidiyorum. İkisinden de memnunum. Detaylıya devlette gittim. 20 dakikadan fazla sürdü. Tabiki özeldeki gibi foto video vermedi ama zaten orda amaç bebeğin gelişimini incelemesi. Bu konuda da memnundum, yoksa Turgay hocaya gidecektim ki yorumlar çok kötü iyi ki gitmemişim 😁