Nuray11 uraluygar 35+4 haftadan selamlar bebeğim 2 kilo bende 5 kilo aldım şu zamana kadar zaten zayıf hamile kalmadığım için normal buluyorum ☺ En son kontrolde bebeğimin eşinin aşağıda olduğunu öğrendim doktorum doğuma kadar yukarı çıkmasını beklicez dedi
Sbhtzmn uraluygar yarın 35 olcam Allah ın izniyle çantamın son dokunuşlrını bugun yapcam kendim ve eşyalar artık hazır olcaz inşallah hayırlı zamanda gelsin erken dogum riskim vardı rahim boyumda kısa benim😞
3prensesannesiii uraluygar Bebişko en son 35+1 de 3.100 gr dı şimdi 36+2 yim bende 2 gündür makata baskı hissi var normal mi onu da bilmiyorum 🤷♀️ randevumda haftaya sizler de var mı
uraluygar Nuray11 benim bebegiminde 27. Haftaya kadar esi asagidaydi sonra yukari cikti bu seferde kafasi asagi indi 😂 normal dogum yapacak olsam kafayi indirmezdi asagi 😂
uraluygar Sbhtzmn insallah zamaninda saglikla alirsin kucagina, en guzeli erkenden hazirliklari bitirmek. Ben 3 yasindaki oglumda da 32de herseyi bitirmistim hazirlamistim simdide oyle sadece bavula yerlestirmedim havasiz kalmasin diye
uraluygar 3prensesannesiii bizim bebisler tombis olacak bende bugun gittim 35 haftayim 50 cm 3100 gram :) 2. Sezeryanim olacak kilo oyuzden onemli degil insallah tombis olur 😂
Zeynep_18 uraluygar 35+1 🖐🏼 yarın kontrolümüz var boy kilo bilmiyoruz ama ben çok ağırlaştım sanki göbeğim aşağıya indi vajinamda çok baskı var, eksiklerde bitti şükür oğluşu beklicez artık😊💙
uraluygar Zeynep_18 vajinada benimde baski var bugun gittim sorun yok 39+2 de alacagim bebisi dedi :) hayirlisi insallah
Cicekanne 35 -3 günlüğüm boy kilo bilmiyorum en son kilosu 2660 gramdı bir hafta önce dün geceden beri sancım ve kasılmam var anlayamadım sebebini inş 38 haftada doğum yaparım die umut ediyorum çünkü artık çok ağırlaştım 😩
Zeynep_18 uraluygar sezaryen mi olacaksın 😊 ben normal istiyorum bakalım yarın doktorumuz bişey dicek mi😬
birprensesvebirprensannesi uraluygar 34+4 den merhabaaaaa🙋 Herseyimiz tamam bı oğluşum eksik ❣️ 33+5 de 2090 gramdık 🙈 Yalancı sancılar devamlı yokluyor bel ağrısı uykusuzluk ve ödem hat safhada 🤭
uraluygar birprensesvebirprensannesi bel agrisi, kuyruk sokumu agrisi, kaburga agrisi, ayak sismesi 🤦🏻♀️ Mafolmus durumdayim. 3 yasinda da bi oglum var sabahin 7sinde de kalkiyoruz hic oturmuyoruz daha 😂
Hatice4446 Biz günümüzü aldık 😍🙏🏻 13 Haziran nasipse sezeryan olucaz şuan 36 haftadayız baskı hissi bende de var ya sürekli idrar çıkma oluyor kasılma sancı oluyor ara ara geçen gittiğimdede 1 cm açılma var diyordu doktor yatıyorum evde
uraluygar Hatice4446 Benimde 30 haziranda olacak sezeryanim, ilk oglumda 30 haziran dogumlu :) hesaplayarak planlayarak hamile kalmistim denk gelsin diye kalbim temizmis 😂