Nurssss 31 haftalıgım bir haftaya yakındır geçmiyo ne yaptıysam agrı uyuşma halsizlik berbat bişey belimden bacaklarıma kadar sıfır güç gercekten moralim bozulmaya başladı normalmi ya magnezyum da alıyorum