Arkadaşlar 40+3 deyim pazartesi çok şükür yatisim var tabii o gün olmaz ilk doğumum sezeryan değil normal icin uğraşıcz olmazsa sezeryan. Şimdilik heyecan yok düşünmüyorum ve konuşmuyorum çünkü çok heyecanlanırım. 😝 sizi de bilgilendirirm tabii dualarınıza beklerimmm🥰