Hanımlar merhaba
sabahtan lavaboya gittim kabız olduğum için birazcık ıkındım mecburdum çünkü bugün tam 2 aylık hamileyim karın ağrım ve bel ağrım var şuanda ama şiddetli değil acaba kötü birşey olur mu daha geçen hafta hastaneye gittim tekrar gitmek istemiyorum lütfen yardımcı olun bana 😞