Kızlar 40+5 oldum. Oğlum cok ısrar etti gelmemekte. Açılmam bile yok. Bugün sancilarım basladi ama daha duzenli değil. Artık bacaklarimda derman kalmadi yürümeye hayirlisiyla dogurmak istiyorum. Bu sekilde konu acanlari çok görüyordum sıra bana da geldi. Sizlerden dua istiyorum. İnşallah bugün hayirlisiyla sancilarim duzenli baslarda dogumum gercekleşir. Hepinizden simdiden Allah razi olsun. Ettiginiz dualarin karsiliklarini kat kat alırsınız insallah 🥰