zulzul Hanımlar size bir sorum olacak ben oksapar 4000 milim kullanıyorum doğum öncesi ne zaman bıraka bilirim Siz ne zaman bıraktınız birde benim sezeryan olacak Allah izin verirse
Denizss zulzul bende gebeliğimin başından beri kullanıyorum 11 haziran sezeryan doğumum var doktorum o gün vurulma dedi sadece
Denizyildizii zulzul bu kan sulandırıcı değil aslında sadece pıhtılaşmayı önlüyor. Mesela coraspin kan sulandırıcı onu 2 ay önce falan bıraktırıyor doktor kanı durdurmak zor olur diye