Kızlar merhaba.
Çok şükür Allahıma bende doğurdum ve bebeğime kavuştum. 27 mayısta hafif hafif sancılarım başladı sabah 11 gibi. Sonra saat 14.30 gibi idrarimla birlikte yoğun bir kanamam oldu. Doktorum da bir gün önce alttan muayene yapmıştı lekelenmelerin normal olabileceğini söyledi ama bende kanama fazlaydı. Hastaneye gittim 1 cm açılmanın olduğunu söylediler ve aslında bu kanamayı normal kabul etmediklerinide söylediler ama eve gönderdiler kanaman ve sancıların artarsa geri gel diye. Eve gittim gece 23.00 da sancılarım 3 ila 5 dakika arasına düştü ve kanama eşlik etti tekrar gittim hastaneye. Yatış verildi acilmama bakıldı ama 2 cmdi sadece. Bu kadar acilmayla doğum yapamayacağımı ve tam açılma olana kadar bekleteceklerini söylediler. Tüm gece sancıyla birlikte nst cihazında bağlı kaldım. Sabah 7 ye 10 kala tam açılmam olmuş ve bebeğin saçlarını gördüklerini söylediler. Hemen doğum masasına çıktım ve 2 kere ıkınmayla bebeğimi kucağıma verdiler. O anda gözyaşlarımı tutamadım. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Şimdi çok şükür sağlıklı ve yanımda. Sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim 🥰🥰🥰