2sy Bugun kontrole gittim. 28+2 yim ama olculer 1 hafta ilerde gosteriyor tarihi. 1340 gram olmus bebis. Bacak uzunlugu da 1,5 hafta ilerde. Boy icin genetiktir normal dedi de kilosu biraz fazla mi acaba sizin bu haftada ne kadardi bebisler?
Pelinbyrktrlr 2sy 28+5 dün gittim 1650gr 43 cm 😃 2 hafta ileride şekerim de çıkmadı. Doktor eşimle benim ortalamamıza uygun olduğunu söylüyor boy kilosunun, sanırım genetik 😊
2sy Pelinbyrktrlr bacak boyu icin bize de genetik siz ikiniz de uzunsunuz dedi. O hep ilerde cikiyor zaten :) internette yazana göre kilosu da fazla gelince bi gozum korktu🙈😊
2sy MineLule erkek evet. Ama ilk bebegim de erkekti hep haftasıyla uyumlu giderdi karnim da cok cikmamisti. Bunda karnim da 9 aylik gibi resmen :)
betulmudedibiri 2sy 27+2 de bu kilodaydı bebeğim, iki hafta önde demişti doktorumuz 🤗 olabiliyor bence bu şekilde
Ays0 Şuan ben de 28+2yim ve kontrol üstünden iki gün geçti tahminen 1220 falan olmuştur diye düşünüyorum