Sevi36610 Nst de sancım çıkmıştı ama ben hissetmiyordum yarın doğuma alacak doktorum.36+0 da doğum yapmış olacam.var mi bu zaman da doğum yapan?
Eski9 Sevi36610 Sancı çıkınca doğuma mi alıyorlar hemen ikinci gebelik sanırım sizin ilki sezeryan mıydı
busbusssss Sevi36610 37haftalıkken doğum yapmıştım 34haftayla uyumluydu boyu kilosu. Bir sorun yaşamadık biz küveze de girmedi eğer ciğerleri gelişmişse hiçbir sorun olmaz korkmayın genelde bebekler 35.haftada ciğer gelişimini tamamlamış oluyorlar
Melegimolsun Doktorun olumsuz birşey söylemedi değil mi hayırlı olsun 29 haftalık doğum yapmıştım ben
Nur_2013 Melegimolsun siz niye o kadar erken doğum yaptınız bebeginiz ne kadar kaldı kuvezde sağlık durumu nasil
Melegimolsun Nur_2013 kusura bakmayın yeni gördüm miyom ameliyatı olmuştum korunurken 3 ay sonra hamile kalmıştım dikişlerim yeniydi Bebek büyüdükçe dikişlerim açıldı doğum oldu
Sevi36610 İlk doğumum benim.miyomum var yaklaşık 10 cm o yüzden erken alıyor.ciğer geliştiricilerim yapıldı.kızım 38 ile uyumlu zaten gelişimi öndeydi.inş bir sorun olmaz dualarınızı bekliyorum.