Ice anaaam nasipse aynı gün doğurcaz😂😂 şimdi kontrolden dönüyoruz 21+2 olan oğluşum 23 haftalık çıktı çok şükür herşeyimiz olması gerektiği gibiymiş kendi doktorum yoktu eşine muayene oldum bu seferlik tetanoz aşımı oldum 2.dozu olucam dedim bence gereksiz bişey dedi olmasan da olur dedi aklımı karıştırdı