Tgcehalil bende kürtaj oldum 6 buçuk ay sona hamile kalabilmistim ama oda kimyasal gebelik Olmuştu. Neyse 11 ay olmuştu hamile olamamistim hastaneye gittim muane oldum hormon testi verdim tiroid ve prolaktin yüksek çıkmıştı ilaç kullandım 2 ay sona tekrar hastaneye gittim klomen ve çatlatma iğnesi sayesinde hamile kaldım çok şükür. Rabbim sana ve isteyen dileyen hayalini kuran herkese nasip etsin inşallah canım