Kızlar ben Ramazan’dan önce tavuk ciğeri alıp buzluğa atmıştım bugün sabah çıkardım Kapalı paket ama son kullanma tarihi geçmiş 2. Ay yazıyor buzlu olduğu için bişe olmaz diyorlar ama size de bi danışayım dedim ne diyorsunuz ? Yapayım mı yapmayım mı akşama