Misragume1- Göğüs uçlarımda kahverengileşme ve sızlama var bugün adet olmam gerekiyordu olmadım hamile olabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum
llFatma Misragume1- Benim adet 1 hafta gecikmişti test yaptım çıkmıştı. Emin olmak için de kan tessti yaptım hamile olduğumu öğrendim. Adetiniz gecikti ise eczaneden gebelik testi alıp yapmanız yeterli.
Kara96 Misragume1- Hiç bir hamilelik belirtisi yaşamamış biri olarak söylüyorum klasik bi cevap olcak ama bi kaç gün daha bekleyip test yapmanız en doğrusu Rabbim gönlünüzden geçeni nasip etsin inşallah 🙏🏻
Rusen96 Misragume1- erken gebelik testi yaparsaniz çıkar. Bende adetime 1 hafta kala suphelenip yaptım silik cizgi çıkmışti. Adetim bir gun gecikince tekrarladim net pozitif çıkmıştı. Bence sizde yapın cikma ihtimali var
Misragume1- Kara96 ben 3 gün daha beklemeyi düşünüyorum eğer hala adet olmazsam yaptıracağım pazartesi ☺️