20 hafatada detaylıda kalpte parlaklık görüldü doktor tek başına bir anlam ifade etmiyor dedi ileriki haftalarda geçer dedi sonra normal ultrason da görülmedi fetal ekoya gitim çok şükür sorun görülmedi şu an 36 hafta hamileyim bebeğim de bir sorun yok çok şükür ama aklıma geliyor bazen kalpte ki parlaklık cnm sıkılıyor aynı durumu yaşayan var mı veya doğum yapan