[silindi] Arkadaşlar bu hastanede doğum yapanlarınız var mı? Hangi doktorla yaptınız? Hastaneden ilgi alakadan memnun kaldınız mı genel olarak?
Havvamu Bi arkadasim rengin hanima gitti ssvd oldu memnundu birde komsum nil okura gitti o da memnun…ben medova tercih ettim aysel kamer