19+5 haftalık hamileyim dün doktor kontrolüm vardı bidaki randevumda eğer şeker yüklemesi yaptırmak istersem aç gel dedi doktorum bende benim yaptırmak istememle değil yaptırmam gerekiyorsa yaptırırım dedim bi zararı yok yaptırabilirsin dedi bana ama kafamı karıştırdı benim tercihime bırakması bana bu konuyla alakalı bi soruda sormadı yaptırmam için bi sebepte söylemedi buraya yazıp size danışmak istedim bildiğim kadarıyla bebek gelişimi ilerde olursa yada ailede şeker varsa gibi sebeplerden öneriyorlar ne yapıcağımı şaşırdım şuan