Esmayllmz_ Kızlar 3.buçuk aylık hamileyim kanım 9a dusmuş mide bulantısı ve iştahsızlıkdan dolayı da doğru dürüst bişi yiyemiyorum kanı böyle düşük bebeğe zararı olur mu kanı böyle dusuk olup sağlıkla bebegını kucağına alan var mı 😕
meraklianne1 Esmayllmz_ 9 aydır yükselmedi ilaç değişip duruyoruz hamd olsun bebeğim sağlıklı🌸 dikkat et ama
Smy00ozk Esmayllmz_ geçmiş olsun öncelikle doktorunuzla konuşmanız şart kan düşüklüğü gebelikte istenilen bişey değil , ilaç takviyesi alıyo musunuz ? Pekmez siyah üzüm bolca tüketin
Esmayllmz_ meraklianne1 dikkat ediyorum doktorumun verdıgı vitamin ilaçları var hergün düzenli şekilde onları kullanıyorum yemek yemeye de çalışıyorum iştahım oldukça
meraklianne1 Esmayllmz_ bende de aynı ilaçlara rağmen yükselmiyo şimdi ferro sanol diye bi ilaç verdi doktor bakalım ama arkadaşların dediğini de deneyelim pekmez de yiyelim bakalım yükselecek mi🌸🌸
Smy00ozk Vitamin değil kan hapından bahsediyordum . Doktorunuz çok düşük görse kan taktırırdı serumla onunla görüşmeniz daha sağlıklı
Suleasyaa Benim ki en bastan beri 7 ama bende de bebekte de sıkıntı yok. Baştan beri demir ilacı kullanıyorum bi artma yada azalma yok değerde.
Esmayllmz_ Suleasyaa Demir ilacı daha bir sürü vitamin kan ılacı 4,5 kutu ilaç hepsını hergün kullanıyorum ama iştahsızlık olunca çok yukselmiyor🤷🏻♂️