Ckaragoz Kızlar bi haftaya doğumum var sezeryan. Resmen oturdum ağladım. Patlıcak gibiyim hiç bi şekilde yok olmuyor. Her yolu denedim. Popomda memeler var izin vermiyorlar yapmama. Valla hi çok sinirim bozuldu artık.
gazetecianne Ckaragoz aynı benimde öyle popom şişiyor activia yiyorum bol su ve süt içmeye çalış direk açıyor süt…. Meyve sebze çok yemeye çalış zeytinyağı iç sabahları aç karnına 1 yemek kaşığı
MerveKaya38 Ckaragoz canım bend ecok kötüydüm Dr lavman verdi küçük kutu içinde onu kullandim rahatladim ama hep kabizim napacam artik bende bilmiyorum 🤦🏻♀️
Ckaragoz gazetecianne süte alerjim var kuzum içemiyorum. Doktor krem verdi bide şurup ama ise yaramıyor. Hemoroid nasıl bir seymis allahım hepimize yardım etsin sabır versin
Ckaragoz asllakts yok kuzum ikinmiyorum korkarım ne olur ne olmaz diye. Ama bu kez kötü oldum artık. Midem bulanıyor karnim gurul gurul ama çıkmıyor 😔😔😔
Cordymordy Aynı sorun malesef bende de var benim de haftaya sezaryen. 3 günde bir anca çıkabilirsem çıkıyorum, kayısı falan hiç işe yaramıyor çıldırmak üzereyim.
Ckaragoz MerveKaya38 son ihtimal artık onu denicem😔 valla son hafta sabır diyorum ama çok bunaldim artik
77Ozge77 Ckaragoz Aynı durumdayım Allah yardımcımız olsun sinirdem ağlıyorum saatlerce tuvalette ne yedim içtimse işe yaramadı
Havvamu Zeytini yiyip çekirdeğini de yutun minik Siyah zeytin olsun..zeytinyagli salata ve cacik yiyin bunlar cok etkili👍🏻
Havvamu Ckaragoz zeytin çekirdeği mide yanmasina da iyi geliyor ben hamileligin basinda ilaclarla geciremedim sonra bi arkadaşım tavsiye etti 3gun icinde mide yanmam geçti elhamdülillah..gunde 5tane yut bi hafta devam et zaten hemen farkedeceksin BİİZNİLLAH 💕
2pasam03 Ckaragoz canim benim benimde hamilelikte basurum vardi bir hafta öncesinde dogum yaptim ve o memeler daha cok sisti kabız olmamaya calisiyorum kayısı hoşafı ve kuru kayısı yiyorum ve allaha şükür olmadim bunları deneye bilirsin doğumda sonra daha zor olur dikislerinde olunca
Ckaragoz 2pasam03 ya doğumdan sonra geçiyor diyorlar o memeler için geçmedi mi. Benim 6. Aydan sonra başladı kabızlık ve memeler. Ay valla kadın olmak da zor 😔
Havvamu Bi de sabah aç karna kuru incir yiyip su icmek de etkili sonra mesela öğlene kadar hic bisey yememek su icebilirsin..
cnskmc Ckaragoz duphalac kullandınız mı ? bende kabızlık sorunu hep yasadım sonra doktoruma bu surubu yazmasını söyledim neden en basından beri icmedim ben bunu dedim zorlanmadan dısarı ckkıyorum sımdı deneyin derim ben
Ckaragoz cnskmc onu içiyorum kuzum bende doktor vermişti. Ama zaman zaman düzeliyor sonra yine oluyor ah ahhhhh
NAZ-Naz Kuru kayısı, birde açken sabah iki bardak su içseniz bunları denediniz mi, bende de mide yanması var zaman zaman sindirim sistemini zorluyor beslenme şeklim kayısı çözüm olabılıyor… 😇
Ckaragoz NAZ-Naz ay kuzum yapmam mi. Ama iste bu popodaki memelerle alakalı bi sorun bu. Krem de sürüyorum ama bazen bana mısın demiyor iste
betlkrkmaz Ckaragoz Acı çehre var canım ondan 2 tane içinde su gibi gidiyor hep ama bebeğe zararı var mu bilemem ben araştırdım zararı yok ama doktora sor istersen eğer zararı yok derse kullan bana dua edersin vallahi