sumeyye_81 her 6 ayda 15 gün yapıla bilir, eğer yanlış hatırlamıyorsam adet bitiminden 2-3 gün sonra başlıyorsun ve 15 gün sabah akşam içiyorsun. Ben 6 ayda bir yapardım, şimdi hamile olduğum için yapmıyorum )
1 su bardağı su kaynamaya başladığında, 1 soğanı 4 yere bölüp kaynayan suya atıyorsun, ağzını kapayıp tam 5 dk kaynatıyorsun, sonra süzüp, ılık içiyorsun)