Arkadaşlar şimdiye gittiğim ultrasonda böyle birşey demediler dün sancım vardı biraz doğumhaneye gittim 2cm açılma vardı sancı yoktu ultrasonda baktı doktor su fazlalığı var biraz dedi anlamadım tedirrğin oldum daha iki gün önce muayene oldum hemen değişiyor mu bu fazlalık anlamadım ben o doktor birşey dememişti suyla ilgili